Ayia Napa, Küpros

Ega mul reisist palju pajatada polegi. Lisaks sellele, et me korralikult päikest võtsime ja meres/basseinis solberdasime, me suurt rohkem korda ei saatnudki. Selline tõeline puhkus mitte midagi tehes.

Tagasitulek oli veidi rets, sest reis oli võetud läbi Rootsi reisifirma, mis tähendas, et lend läks läbi Stockholmi ja Tallinnasse saamiseks tuli laevareis ka läbi teha. Kuna lennuk maandus juba kell 4.30 hommikul ja laeva sai alles 15.30, pidime päeva kuidagi lennujaamas üle elama. Väsitav oli ja tsipa ebamugav, aga elasime üle.
Nüüd aga hunnik pilte.
Üks hetk peaks ma mingi video moodi asja ka reisist kokku panema, aga ma ei tea, millal see ükskord juhtub. Mu arvuti lihtsalt ei kannata seda suurt koormust, mis üks video editimine nõuab. Nuuks!

Reisihinnas ei sisaldunud söögikordi. Igas toas oli olemas kööginurk vajaliku tehnikaga. Sel viisil sõimegi hommikust, lõunat ja paar õhtut meie toa rõdul.

Ühel õhtul käisime linna keskel asuvas lõbustuspargis vaaterattaga sõitmas. Minu esimene ja kardetavasti viimane vaateratta sõit. Nii hirmus oli. Aga vaade iseenesest äge.

Umbes 2 km kaugusel meie hotellist asus Ayia Napa ilusamaid randu Nissi beach. Võtsin sel reisil oma motoks “fake it til you make it”. Ehk otsustasin enesekindlust teeselda ja mitte oma keha häbeneda. Sellepärast võtsin ma ka julguse ja avaldan need päris “paljastavad” bikiinipildid.

Juba emaga Türgis käies tahtsin ma paadi taha lendama minna, aga kuna mul siis tervis jamas, jäi see ära. Seekord õnnestus asi ära teha ja ilmselgelt oli see mega fun ja hästi natuke hirmus ka. Lisaks lendamisele vägev paadisõit ka otsa. Money well spent!

Mina jagasin tuba Monika õe Marisega ja ilmselgelt oli meie rõdul kõige parem vaade.

Bruno (Monika elukaaslane) oli kogu reisi mu isiklik outfiti pildistaja. Meil see koostöö sujus, mis tähendas, et 20st pildist 1 ikka tuli välja. Vähemalt on mul nüüd arvutis palju naljakaid pilte, mida halvematel päevadel sirvida.

Kolmel õhtul käisime väljas söömas. Eesmärk oli proovida kohalikke toite. Kahel korral vedas meil ikka korralikult. Teenindus oli super ja toit väga maitsev. Viimaseks õhtuks valitud restoran kahjuks erilist muljet ei jätnud. Pildil olev õhtusöök oli minu lemmik. Omanikud ja teenindajad hoolitsesid selle eest, et iga külaline tunneks end hästi.

Nii raske on nii suure hulga piltide seast valikut teha, aga seekord siis nii.
Nüüd aga usinalt järgmiseks reisiks raha koguma.