Hedon SPA ja Pärnu

Eelmise nädala neljapäeval võtsime H.-ga suuna Pärnu poole. Minu tervise turgutamiseks ja mõnusaks kahekesi olemise ajaks otsustasime (tegelikult rohkem ikka H. otsustas seekord) Hedon SPA-sse minna. Etteruttavalt olgu öeldud, et see pisike minipuhkus oli täpselt see, mida ma vajasin!

Meil oli varane check-in ja seetõttu saime juba kell 13 päeval oma toa kätte. Kell 14.15 oli meil mõlemal juba massaazi aeg. H. võttis omale Põhja-Aafrika lõõgastava massaazirituaali ja mina Hedon spaa erimassaazi. Oo, kuidas ma seda mudimist nautisin. Põhimõtteliselt oli tegemist 60-minutilise ülekeha massaaziga, mis kõik kohad mõnusalt pehmeks tegi. H. ütles, et tema rituaal sarnanes ka tavalisele massaazile, kuid kogu tegevus oli olnud veidi rahulikum/õrnem. Protseduuride kohta võid lugeda SIIT.

Mulle väga-väga meeldis me tuba ja kõige rohkem sealne voodi. Ma pole vist kunagi nii mugavas voodis maganud, tunne oli nagu oleks pilve peal. Megasuur padi + tavaline padi tegid selle olemise kohe eriti mõnusaks ja peale seda mõnusat lõõgastust poleks ma sealt voodist üldse välja tahtnud tullagi. Aga.. kõht läks tühjaks. :D

Otsustasime juba varem, et külastame Steffani pizzarestorani ja seda me ka tegime. Minu jaoks oli see päris esimene kord ja mulje igati positiivne. Tõesti oli hea pitsa ja kui ma selle peale nüüd mõtlen siis hakkavad neelud käima.

Programm oli meil tihe ja peale sööki käisime kiirelt poest läbi, et õhtuseks romantikaks veini ja viinamarju osta ning siis oli juba aeg spaa supelus- ja saunaala külastada. Kõigil Hedonis ööbijatel on võimalus kasutada supelusala, kus oli auru- ja leilisaun, suurem bassein, kus aeg-ajalt põhi mulisema hakkab ja väiksem lastebassein. Meie otsustasime natuke lisa maksta ja sisse astuda Vaiksesse spaasse, mis on eraldi osa ning kus viibijate arvu mingi konkreetse piiri juures hoitakse. Mõnus kaldaarium, soolabassein, jalavannid, erinevad saunad ja puhkeala, kus end tee ja puuviljaga kosutada sai. Täpsemalt loe SIIT.

Hiljem omavahel arutades leidsime, et kui spaa väga rahvastatud ei ole, pole oluline vaikse spaa eest juurde maksta. Küll aga meeldis H.-le väga sealne soolabassein ja selle eest oli tema igatahes nõus maksma. (Hoiatus: Naised, kes te soolabasseini kasutada tahate, ärge enne end raseerige. Mina sellepärast väga kaua seal basseinis olla ei saanud. :D)

Kui me peale kahetunnist mulistamist oma tuppa jõudsime, uppusin mina jälle sellesse imelisse voodisse. Meie romantiline veinijoomine ja viinamarjade söömine päädis sellega, et vein jäi joomata ja mina vajusin vara magama. No absoluutselt ei lähe alkohol sisse.

Kõige emotsionaalsem hetk õhtu jooksul oli see, kui H. mulle teatas, et tal on mulle üllatus. Andis mulle piletilevi ümbriku kätte. Mina arvasin, et seal on teatripiletid Estoniasse, kuhu me 22. veebruaril lähme. Kahju, et me mu reaktsiooni kaamerasse ei saanud. Ümbrikus olid hoopis Ed Sheerani kontserdi piletid!!!!! Kui need millalgi sügisel müüki tulid, jäin ma piletist ilma ja olin kurb. Eks ma siin vahepeal oma peas ikka mõtlesin ja mainisin ka, et tahaks ikka hirmsasti minna. No ja nüüd me lähmegi!! Megalaheee! Nii ma siis istusin ja õhkasin ja pühkisin rõõmupisaraid! :)

Toas oli olemas väike veekeedukann, millega me omale hoopiski teed tegime. Lisaks oli toal olemas rõdu, mida ma kehvade ilmastikuolude tõttu kordagi ei kasutanud. Kes see ikka külma käes olla tahab. :D

Järgmisel päeval käisime läbi kõik suuremad Pärnu kaubanduskeskused ja sõitsime koju.

Ma olen tõesti väga rahul. Olgugi, et Hedon spaa on ehk veidi kallim, kui mõni muu, siis on see oma hinda väärt. Hotell on puhas, värske ja ilusa sisustusega. (Ega ma tegelikult ei tohiks hindadest üldse rääkidagi, sest meie puhkuse eest maksis H.) Meie igatahes soovitame argimuredest välja saamiseks just seda spaad.

Seoses Ed Sheerani kontserdiga on mul väike küsimus ka. Ega keegi 17ndal Tartust Tallinna ja õhtul peale kontserti Tartu poole tagasi ei sõida? Mul oleks hirmus hea meel, kui ma samal õhtul Tartusse tagasi saaksin.

Aga puhkused on mõnusad! Laupäeval lähme TourEstile ja ehk õnnestub seal mõne loosiga järgmine väljasõit võita. Unistama ju peab.