• Home
  • Igapäev

Suvised tegevused | 4 soovitust (aktiivseks) ajaviiteks

Kui soovid lugeda ainult nelja soovitus, keri alla poole.

Teate, kui raske on uuesti kirjutamislainele saada, kui nii mitu päeva vahele on jäänud?

Igatahes olen ma laupäevast vaba tüdruk, ehk et H. läks 3,5 nädalaks Prantsusmaale end harima. (Parem oleks, et ta targemaks ka saab ja asja eest mu suveks üksinda jättis. :D)

Sel samal põhjusel me eelmine nädal ulmeliselt palju ringi liikuda tahtsimegi – suvi ühe nädalaga, as we said.

Esmaspäeval sõitsin hoopis onutütrega Haapsallu oma ühte lõpukinki – spa-puhkus Fra Mares – realiseerimas. Väga mõnna oli, sulistasime, võtsime päikest, sõime liiga palju maasikaid ja mureleid ja tundsime suvest mõnu. Teisipäeval vurasime truult jälle kodu poole tagasi.

Mina läksin teisipäeva õhtul oma saja kotiga H. juurde ja veetsime õhtu mu uut telefoni imetledes. (Sain lõpetamiseks ikka megavägevad kingitused)

Aga kolmapäeval läks trall lahti.

Sõitsime Aegviitu Nelijärve äärde. Ilm ei teinud meiega alguses üldse koostööd ja meie algne plaan end puhkekompleksi juurde pleesitama sättida ei läinud läbi. Aga jumal tänatud, et nii läks! Uurisime kaarti ja otsustasime kõik sealsed järved üles otsida. Jalutasime läbi metsaradade, mäest üles ja alla ja leidsime nii Nikerjärve, mille kallas tundus ideaalne koht hiljem puhkamiseks, lõuna pidamiseks ja ehk ka ujumiseks. Nosisime veel metsmaasikaid, leidsime isegi varaseid mustikaid ja lõpuks vedasimegi end järve äärde. Lõunaks sõime kaasa tehtud kana-wrappe, maasikaid ja mureleid. Jahutasime end hiljem järvevees ja koju jõudes olime kohe päris väsinud.

Oleks me seda teadnud, et seal kandis nii palju mõnusaid kohti on, oleks telgi ka autosse kaasa pakkinud ja poleks enne reedet koju läinudki.

Neljapäeval käisime aga Maardu järve ääres, kus me kohutava kuumuse tõttu kaua vastu ei pidanud. Käisime paar korda ujumas ja otsustasime linna poole tagasi sõita. Lõunaks taas kaasatehtud kana-wrapid, mida sel korral hoopis Kadrioru pargis sõime. Tõeliselt mõnus!

Reedeks tegime aga täiesti ootamatu plaani ja sõitsime ekspromt Pärnusse. Rannas oli mega tuuline ja seetõttu õnnestus mul räigelt ära põleda, sest ega tuulega ju ei tunne, kuidas päike võtab. Magasin öösel paljalt ja väga õhukese linaga. Sel korral priiskasime ja käisime kohustuslikus korras Steffanis pitsat söömas. Kuna merevesi oli nii soe, otsustasime veel enne koju sõitmist uuesti ujumas käia. Täielik suvi!

No ja laupäeval pidin H. lennukile saatma ja olin ise megakurb. Ma muidugi saan aru, et 3,5 nädalat on nii lühike aeg, aga ma just harjusin ära, et me nüüd ikka igapäevaselt koos saime olla ja siis ta jälle läks. Aga mul on selleks ajaks omad plaanid ja eks ole näha, kas ma juuli lõpus hõiskan või mitte. 😀

Aga ega ma ei saanud ka laupäeva õhtul koju nukrutsema jääda. Sõitsime perega oma salakohta, panime telgid püsti ja nautisime suve. Teate, kui mõnus on telgis magada? Mul on hea meel, et vanemad mind juba titest peale telkima õpetanud on. Oskan loodust hoida ega põe sellepärast, kui pesema ei saa või metsa alla hädale minema peab.

Ma olen selle postituse nüüd küll mega pikaks ajanud, aga minu 4 soovitust ajaveetmiseks on:

• loodusegakoos.ee on RMK lehekülg, kust leiab hulgaliselt võimalusi aktiivse puhkuse veetmiseks. Erinevad matkarajad, erinevad telkimisvõimalused jm. Leidke omale sobivaim piirkond ja nautige loodust. Ärge ilmast segada laske, sadagu vihma või paistku päike, õiged riided ja seltskond kaasa ja metsa!
  • Kui linnast välja minna ei viitsi, leia linna sees ilusad pargid ja pea piknikku. Valmista kodus midagi kerget ja lihtsat ning haara need kaasa. Super, kui sul on oma aed ja saad sealt maasikaid kaasa, aga kui selline variant puudub, mine turule! Sealt leiad lisaks maasikatele veel muud värsket ja maitsvat.
  • Kui rannas pleesitamine tundub liiga igav, võta randa tegevust kaasa. Lisaks ujumisele saad lennutada lohet (meie peres väga popp hobi), lennutada lendavat taldrikut, taguda võrkpalli või kui püsti olla ei viitsi/taha mängige yatzyt (täringumäng). Nii möödub aeg kiiresti ja on lõbus ka. Aga ära päikesekreemi unusta!
  • Raha ei pane rattaid käima. Istu ratta selga ja avasta koduümbrust. Taaskord piknikukraam kaasa ja loodust nautima.

Aktiivset suve,
Laura.

5 kommentaari

• Maria Emma

6. juuli 2015 at 04:14

Kusjuures see pikniku idee on super. Täna läksin lambist elukaaslasega töölõuna ajal parki sööma. Kohe palju mõnusam, kuid korteris lõunat süüa, saab vahelduseks värsket õhku hingata 😀

• Laura

6. juuli 2015 at 04:26

No just! Eks seltskond on selle pikniku juures ka oluline. Mina hindan kõiki neid hetki, mis peikaga koos olla saame. Ja lõuna värskes õhus on kuidagi intiimsem ka, kui lihtsalt laua taga tõtt vaadata. 😛

• Laura

6. juuli 2015 at 10:25

Ma tean väga paljusid selliseid inimesi. 😀 Mina jälle hullult naudin ja olen hea meelega mitu päeva tsivilisatsioonist eemal. 😀

• Mannu

9. juuli 2015 at 09:22

Heheee. Ma võin telkida, kui vahepeal end pesta saan. Mul lähevad juuksed juba poole päevaga mustaks, ühe öö (poolteist päeva) elan metsas veel üle, aga siis hakkab ütlemata ebamugav. Meibi teine lugu jah siis, kui ujumas saab käia ja kuivšampoon kaasas on… 😀
    Aga nüüd, kui sa siin minu naabruses oled, võiksime mõnipäev mitu aastat planeeritud sportimisedeidile jõuda 🙂