Tulesädemekeste seiklused Türgis | 1. päev

Kui videot vaatate, vajutage mutrikese juures kvaliteet 720HD peale.

Selgitus, miks meie seiklustel just selline pealkiri on, tuleb millalgi tulevikus. :D

Nagu juba enamus teavad, käisime Kristinaga Türgis Riviera ringreisil. See tähendas seda, et ööbisime nädala jooksul kolmes erinevas hotellis ja nägime palju ilusaid kohti. Kuigi ma pole ennast kunagi selliste bussireiside fänniks pidanud, oli seekord täitsa vahva niimoodi mööda riiki ringi sõita.

Kohale jõudsime ilusti. Esimene komistus oli Tallinna lennujaama turvakontrollis, kus mu kotis sobrati aga kust siiski midagi keelatut ei leitud. Lend oli tüütu, pidime peatuma ka Riias. Miskipärast mu kehale lendamine ei meeldi. Need rõhuvahed ja see õhk lennukis teevad mu olemise alati kummaliseks. Aga rõõmsalt kohale me jõudsime.

Meie rõõm oli muidugi suur, kui me nägime enda ümber vaid nii umbes 65+ vanuses inimesi. Nädal aega jagasime bussi 16ne vanema inimesega, kelle eludest me nüüd peaaegu et kõike teame. Olgugi, et alguses tundus asi hirmus, oli tegelikult täitsa vahva.

Jõudsime esimesse hotelli umbes 18 aeg õhtul. Saime oma toa, seadsime end sisse ja veetsime õhtu lobby‘s dringitades. Nii nagu ka videos kuulda, olin ma ühele baaripoisile suureks silmarõõmuks ja nii me väga vähe oma jookide eest maksma pidimegi. Ta oli täitsa armas tüüp ja sai meie poolt omale hüüdnimeks Numpsik. Oma meeleoluka esimese õhtu lõpetasime umbes keskööl, sest ega puhkusel kaua magada ei saa.

Seda, kuidas me järgmisel päeval tervituskokteile jõime, paljast tagumikku nägime ja ma armastuskirja sain, kuuleb juba mõni järgmine päev.