Tulesädemekeste seiklused Türgis | 4. päev

Neljas päev algas vara,  mis tähendas meie jaoks väga lühikest und. Päev oli pikk ja nägi ette palju bussiga trippimist. Olles aus, siis mina magasin enamus aja bussis. Tegin silma lahti näiteks siis, kui kõrvad lukku läksid või kui tagumik kangeks jäi.

Esimese asjana sel päeval külastasime kullaäri. Ilmselgelt ei olnud lubatud seal sees filmida ega pildistada. Valik oli tõesti ikka seinast-seina ja ilmselt leiaks sealt igaüks midagi meelepärast. Hinnad on muidugi sama kaunid kui need ehted seal. Aega anti meile seal Türgi tund, mis tähendas põhimõtteliselt piiramatut aega. Meie kullanupsukestest rikkurid valisid seal omale nii usinalt ehteid, et kogu ülejäänud bussirahvas pidi nende järgi pea kolm tundi ootama. ÕNNEKS oli väljas päike, nii et saime vähemalt ilma nautida.

Kurb oli selle viivituse juures see, et kui me õhtul üht tekstiilivabrikut külastasime, oli meil seal aega kõigest 20-30 minutit. Meie Kristinaga oleks just seal tahtnud ringi vaadata ja tuulata. Olime pehmelt öeldes kurjad. Lõpuks jõudsime aga Pamukkale’le. No see on tõesti üks ilusamaid asju, mida ma näinud olen. Jõudsime väga õigel ajal, nägime üliilusat päikese loojangut. Tõesti oli ilus ja ma usun, et iga inimene võiks Türgis olles sealt läbi käia. (Emme, sa pead ikka uuesti Türki minema.)

Öö veetsime seal samas lähedal hotellis. Olime päevast nii väsinud, et suutsime käia vaid kuumaveebasseinis. See oli tõesti kuum vesi, kus ei tohtinud rohkem kui 15 minutit korraga ollagi. Peale hullu asjaajamist saime siiski ka süüa ja peale söömist läksime kohe magama ka. Äratus oli järgmisel hommikul vara ja me pidime kuidagi oma unevõlga tasa tegema.

Video ilmselt rääkis juba enamuse ära, las pildid jutustavad natuke ka.

Pilu all vasakus nurgas. :D
Väsinud turistid õhtusööki nautimas.