Tulesädemekeste seiklused Türgis | 5. ja 6. päev

5. ja 6. päevast on pilte vähe, seetõttu panin need kaks päeva kokku ka.

Hommikune äratus oli jälle varane, nagu videolt näha. Jälle ootas ees asjade pakkimine ja bussisõit. Ilm ei olnud sel päeval üldse meie poolt. Külastasime vaibatehast, kus leidus nii hirmkalleid siidivaipe kui ka natuke vähem kalleid “tavalisi” vaipu. Jälle järjekordselt ootasime seal oma onu “parima” sõbra järgi. Ei ole need Eesti penskarid midagi nii vaesed. Igasse kohta jäeti ikka mitmeid sadasid eurosid maha.

Liikusime tasapisi Kemeri poole. Nägime ilusat vaadet kogu Antalyale, käisime arheoloogia muusemis ja olime niisama kultuursed. Selline üsna tavaline päev. Minu jaoks mitte midagi tapvalt põnevat.

Õhtuks jõudsime oma viimasesse peatuspaika. Hotell oli tõesti väga ilus ja jällegi, ilmselt on seal õigel hooajal väga lõbus – erinevad baarid, meelelahutus jms. Meie lahutasime ise oma meeli. Saabumisõhtul käisime kasutasime sauna, tutvusime spa manageriga ja ühe laheda giidiga ja päris õhtul käisime linna peal oma uute sõpradega jalutamas.

Järgmist ehk 6. päeva ootasime Kristinaga juba nädala algusest saadik. Meid ootas shoping Antalyas. Enne seda käisime nahakeskuses, kus Kristina ka üht väga ilusat sinist tagi proovis, kuid mille siiski ostmata jättis. Enne kui ise uudistama minna saime, tehti meile ka moeshow, kus härrad hurmurid pilku viskasid. Nalja kui palju. :D Ja et meeled ja rahakotid lõdvemaks läheksid pakuti veini ka.

Arbuusikosk, mida vaatamas käisime, oli tõesti ilus. Vaatasin, et videolt ei ole see ikka päris see. Kogu ümbrus oli seal ilus ja sel päeval oli ilm ka mõnusalt soe ja päikseline.

Lõpuks anti meile see kaua oodatud vaba aeg linna peal, et me shoppama minna saaks. Meie “üllatus” oli suur, kui meile vaid kaks tundi aega anti. Me oleksime vähemalt nelja vajanud. Nii me siis turboshopingut tegime. Esimeses poes jõudsime isegi riideid proovida, aga kahes järgmises, kuhu me jõudsime, käis kõik silma järgi. Uskumatu, aga kõik valitud riided sobisid ideaalselt selga. Miks me seal hullusime? Noh, eks ikka sellepärast, et hinnad olid meie mõistes ikka väga soodsad. Oh, kuidas oleks tahtnud veel aega seal. Kuigi, eks me ikka saime mõlemad kevadeks uusi ilusaid asju küll.

Hotelli tagasijõudes sõime ja siis ootas meid see mõnus 1,5 tunnine hoolitsus. Esmalt tavalises saunas keha soojaks, siis hamam (Türgi saun) ja lõpetuseks full-body massaaz. Oh, see oli taevalik. Tõesti lõõgastav ja mõnus. Minule tegi hamammi see sama spa manager, kes mulle juba esimesest hetkest hullult külge ajas. Õnneks oli ta ikka professionaalne ja bikiinides ta käte all olles, ei tundnud ma end kuidagi ebamugavalt.

Õhtu lõppes ülilõbusa veinikaga meie giidist sõbra juures. Mekkisime mägedest toodud mustikaveini, mis oli hästi magus ja täpselt minu maitsele. Igatahes oli nalja palju, kõhulihased krampis ja und ka hästi vähe. Jah, me olime korralikud ja voolasime öösel ilusti oma hotellituppa.

Teie õnneks, ainult üks reisipostitus on veel tulemas.